´

Fredag 21/12

Publicerad 2012-12-21 14:06:21 i Allmänt

Hej på er! Idag mår jag bra. Jag har blivit lite trött men det är normalt efter att ha hållit igång hela dagen.

Har hunnit med att städa rummet, baka, varit på Ica. Okej inte så mycket som jag trodde men det tar ändå på krafterna!

Bakade några goda kakor som jag åt hemma hos Nelly som hennes mamma bakat! Hoppas mina blir lika goda!

Jag ska även hinna med att slå in alla klapparna, inte så mycket i år men med pappas så blir det lite mer!

Tror att pappa och jag skulle ut och kika lite extra på bilen med!
Imorgon ska jag till stan en sväng sen kommer fina människor hit! Så som jag längtar efter dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela