´

11 Februari 2012 - ett år

Publicerad 2012-02-11 10:45:01 i Allmänt

Godmorgon alla människor som läser det här. Eller hej på er om ni läser det på kvällen, eller kanske vaknar på kvällen.. Skitsamma. Sov galet skönt men som vanligt så vaknade jag vid åtta... ÅTTA?! på en lördag, ja inte alls okej. Låg vaken och stirrade ut i rummet, (kom på mig själv efter en stund att jag gjorde det, jag är läskig ibland) 
Tvingade mig själv att somna om igen alla fall, behöver sömnen inför kvällens bravader. 

Idag för ett år sen så hade Nelly och jag förfest hemma hos mig innan Oléo 16, vilket betyder att det är ett år sen som jag lärde känns hennes tre små kompisar. Det har ju gått så äckligt jävla fort, hoppas det går lika fort till sommaren bara men att sommaren inte går lika fort.. Den kan gärna stanna upp såhär som vintern alltid måste göra. 

Sticker till stan vid fem idag till Adam där bästavän väntar på mig. Sen bär det vidare till fest yiho. 
Btw, hur sugen är jag på att tatuera mig just nu? SÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket..
Tre fina vänner och jag! Synd att man inte har så mycket kontakt med alla utom Adamponken! Pellepump är alltid med överrallt oavsett, tror aldrig jag lär bli av med henne även om jag försöker! Kanske ska slänga henne i någon soptunna ikväll och gå därifrån sen? Ingen kommer märka något :D

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-02-11 16:50:01

du är ond :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela