´

17 februari 2012 - bästavän

Publicerad 2012-02-17 08:56:09 i Allmänt

Fy vad tiden går fort alltså! Idag är det absolut ingen vanlig dag, för som ni vet så blir min babe 18 år idag! Helt sjukt! Grattis som fan älskling!

Helt störande att jag vaknade halv nio istället för nio (min klocka ringer nio, om tio minuter) förstår inte att jag inte kunde somna om. Vaknade först vid tio i sju tror jag och var pigg? Vad är det liksom.. 
Ska ta tjugo över tio bussen till stan så jag ska göra mig iordning, kanske göra mig lite finare eftersom att vi ska på stan och äta mat innan jag sticker till skolan! Det blir ingen direkt frukost för mig inte, den äter vi där. 

Jag hoppas att du får en finemang dag älskling, vilket jag tror du får! Jag älskar dig
(Typ vår första bild ihop???) Jag ser typ.. Fluffig ut!

Kommentarer

Postat av: kattiseriksson

Publicerad 2012-02-17 11:50:57

Ja men det är tur man kan kommentera nått inlägg längre ner :)

Du får skaka byxorna på toaletten i skolan ;)



Nu är det helg, hur ska du spendera den?

Postat av: kattiseriksson

Publicerad 2012-02-17 12:39:57

ååh loooooooov!! Jag saknar skolan när man kunde räkan ner till lovdagarna :)

att bli myndig var inte dåligt :) En bra start på veckan alltstå :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela