´

3 överrasknings frågor.

Publicerad 2012-01-19 22:14:38 i Allmänt

Fick tre frågor från en viss "Johan Svensson". Garvade som fan när jag läste dom men av dom privata frågorna så tänker jag tyvärr inte svara på dom! Måste även tacka för det som står innom parentesen och det innan det också såklart. 

Men som "svar" ändå till dig så säger jag såhär. Vad låter mest logiskt för dig?

Söta läsare jag har, ni slutar aldrig överraska! Hoppas du inte blir allt för besviken när jag inte svarar på dom men jag hoppas du förstår! Ha det fint!

Kommentarer

Postat av: agnes

Publicerad 2012-01-24 22:17:40

är lite avis på dina läsare! haha ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela