´

En nypa sömn

Publicerad 2012-01-10 16:07:11 i Allmänt

Fyfan vad trött jag är.. Fick sluta en halvtimme tidigare dock så
Jag hann med tre bussen samt träffa Amanda. Nu är jag sådär
Trött så att ögonen håller på att stänga sig. Hatar lov på så sätt eftersom man blir så jävla bortskämd med att sova. Och jag som inte kunde sova igårkväll, jag tycker jag är välförtjänt lite sömn..
Har försökt boka in Nelly en dag i veckan men det blev inte så lyckat, ska därför ses nästa helg istället sen den tjugoandra ska min finis och hans bröder spela på livekarusellen på teleborg i Växjö så ska in och kolla på dom! Ska bli riktigt kul.

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-01-10 19:16:13

Åh jag känner igen mig utav din trötthet, sov mellan 4-6 nu på eftermiddagen och skulle kunna somna nu igen .. Usch! tror du att det kan vara vädret?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela