´

Idag är jag färgglad

Publicerad 2012-01-12 08:41:20 i Allmänt

Färgglad men inte speciellt glad, jag är trött och hungrig dessutom vill jag hem och mysa med pojkvännen men det får vänta tills imorgon. 
Tog just upp APU'n som vi ska ha vecka nio, vilket innebär att jag blir borta från skolan i fyra veckor! Fyfan vad skönt, men lär få stiga upp lika tidigt ändå beroende på vart jag ska vara. Funderar på dagis om det går. Vill inte vara någonstans inom media så det blir väl likasvårt att hitta ngt som sist, jävla skit linje egentligen. Fast det kanske blir lättare eftersom jag kommer vara arton då.. Äsch jag får se helt enkelt.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-01-12 10:34:35

golligt leende hihh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela