´

I'll always remeber you

Publicerad 2012-01-04 22:09:39 i Allmänt

Go'kväll på er finisar. Tog mig ut i busvädret innan, ångrade det som attans första tio minuterna men efter en stund var det faktiskt skönt med frisk kall luft och den bitande kylan mot kinderna. Var alltså ute och gick med mamma och pappa i 40 minuter. Jag tröttnade på att gå i deras tempo så jag ökade till mitt egna tempo, det tempot som gör att jag vill börja springa istället. Men jag hade ingen musik i öronen, orkade inte sätta dit det heller så det fick vara. 

Gick direkt till mormor efter promenixen och drack kaffe. Jag gillar knappt kaffe så jag undrar varför jag dricker det, mår ju illa efteråt också men vad gör man om man inte vill sluta.  

Imorgon ska jag leka lite med min bästis hon heter Nelly och är 17 år men hon fyller snart år och blir 18. HIHI

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-04 23:10:37

hahaha<333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela