´

Jag blir så jävla trött..

Publicerad 2012-01-30 18:45:39 i Allmänt

JOOOOEE men så atteeee... Jag blir så jääävla trött på våra lärare (HOPPAS NÅGON AV ER LÄSER DET HÄR!!!!)
Men jag blir så förbannat jävla trött på er, vissa av er alla fall. Ni säger till oss elever "Glöm inte bort att kolla eran pim!!" Ni skäller på oss varje gång vi inte har kollat där. Men vad fan gör ni? Vi pimar er, ställer frågor osv men är det någonsin någon som svarar oss? Jävligt sällan är det alla fall. Vad är det för jävla mening med att ha en s.kd kontaktsida när man ändå inte får tag på er? Ni kanske läser våra pim men ni svarar inte. 

Ta ett liiiitet exempel här. Imorgon har vi foto som i vanlig ordning. Vår lärare sa att vi skulle få reda på i ONSDAGS Vilka som behövde komma på lektionen. Men har han pimat ut det till oss än? NEJ!! Hade inte CSN blivit tuffare hade jag verkligen skitit i att gå till den jävla lektionen imorgon, men just nu överväger faktiskt nej gå inte mer än ja gå dit

Hoppas seriöst att det var någon lärare som läste det här.. Men ni kan inte komma till oss och be oss att sköta vår pim om inte ni själva gör det. "Gör samma sak själv som du vill att andra ska göra" eller?

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-01-30 19:05:35

Haha jag hade också längtat efter det just för att jag rökte på den tiden och ville kunna gå in över allt och köpa mina egna och inte bara på en speciell affär jag fick ut på. Krogen kom jag redan in på så de var inte heller nått stort :p men när jag väl fyllde 18 så hade jag slutat röka och skulle in och köpa ut till en kompis den dagen men så frågade dom inte om legg så jag blev arg och sa "Men hallå. Ni måste ju fråga om legg för jag ser inte ut som 18" hon i kassan ba men har du de då? jag bah JAA annars får du inte sälja ju!!!! Jätte arg :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela