´

Loser

Publicerad 2012-01-18 16:59:30 i Allmänt

Fyfan vilket pass vi hade på idrotten, någon jävla "intensivgympa". Jag vill aldrig mer ha idrott med en polis som håller i det som inte ger oss paus för att få i oss vätska. Jobbade alla fall på så hårt jag kunde. Musklerna i hela kroppen var slutkörda när vi skulle värva ner jag orkade inte lyfta ett finger på det! 

Skulle taigt bussen till stationen från F&S men det gick ingen i lagom tid så vi bestämde oss för att gå dit istället. Rätt skönt även om jag fick håll.. 
Emelie och jag gick in på konsum och köpte morotskaka medan Bellen gick till sin syster och mormor för att göra lite saker. Sedan vandrade Emelie och jag vidare till stationen där det slutade med att vi satt och pratade bilar. Inte märken och så nu utan bara bilar som vi såg köra förbi. 

Har ätit och ringt till tanten som håller i praktikplatserna på dagiset igen, men hon svarar inte. Får ringa imorgon i skolan igen så kanske. Tänkte att hon möjligtvis bara svarar vissa klockslag på dygnet haha. 

Har bytt om så nu ska jag ut och köra med pappa igen. Har en timme på mig att köra för pappa ska tvunget kolla på biggest loser. Hoppas ni har det fint!

Kommentarer

Postat av: frugan

Publicerad 2012-01-18 18:58:08

tanten som håller i praktiken hade åkt hem vid fem, eftersom hon var nere hos oss till kvart över fyra och sen skulle hem ;) skulle rekommendera att du ringer på frukostrasten imorgon! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela