´

Under tiden

Publicerad 2012-01-03 16:41:48 i Allmänt

Hann inte mer än att komma hem i söndags fören jag fick sms från pojken om han kunde komma hit, inte mer än rätt att man ska få en bra start på året!  
Väldigt mysigt. Igår sa vi hejdå men så gick inte bussen eftersom det är ändrade tider så han stannade en natt till. Första gången jag tycker länstrafiken gjorde ett bra jobb hah! 

Satte oss i sängen och spelade yatzy, sen spelade vi med mamma och pappa. 
Gick upp och kollade på sommaren med Göran, duschade sen somnade Christoffer som vanligt. Somnade inte långt efter honom den här gången. 

Vaknade vid halv åtta idag, trodde klockan var 4 på morgonen eller något.. Kändes riktigt konstigt eftersom det fortfarande var mörkt ute.  

Ska fixa lite saker sen ska jag ut med Amanda en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela