´

vad är det här då..

Publicerad 2012-01-20 09:47:58 i Allmänt

Sitter i sängen med mjukisar på mig, har plattat håret av någon jävla anledning. Ska sminka mig snart sen ta mig ut i kylan och vidare till bussen som går tjugo över tio. Mamma är hemma med migrän idag, lider med henne stackars mamma. 
Har endast en lektion idag också. Jag hoppas vi får fotostudion idag så inga andra ska ha den annars får vi imrovisera på något sätt. Jag ska nämnligen göra ett litet sminkprojekt med Felicia, hon sminkar och jag fotar. Men problemet är att vi inte har någon sminmodell än vad jag vet så vi måste spana lite på det! Får ta någon som har lite mer finare kläder på sig och inte slappkläder haha! 

Nä dags att göra sig iordning och hitta kläder också, rackarns!

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-01-20 12:22:07

haha men guuuud vilka frågor i inlägget under :O hahahaha!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela