´

Vilken dag!

Publicerad 2012-07-12 20:53:50 i

Härlig torsdag faktiskt! Bästa dagen på jobbet tror jag. Städade nere på stan, på i11 och vid siba vilket tog fram till lunch (12.30) sedan skulle vi upp på taket och städa lite där eller sopa bort skit. Höjdrädlsan dök upp någon gång värst var när vi skulle upp, vi tog hissen... Jag har värre hissfobi än höjdskräck. Likaså får jag mer panik i ett parkeringshus... Minns förra Året i Danmark när vi blev smått inlåsta i ett phus... Haha det var sjukt. Nåväl, när vi kom upp på taket så började det givetvis spöregna igen så Där stod vi utan regnkläder! Toppen;) Ja men dagen rullade på och det gick fort! Ska hämta ett kallt glas vatten sen sova!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-13 00:40:59

Men på det sättet du sa det när du kom hem gjorde att båe Timmy och jag tappade hakan! -hur tänker ni, egoistiskt mm.. Va fan det var lite jordgubbar med betoning på LITE! Det var inte många gubbar var!! Förstår allvarligt inte hur man ens kan bli arg för en sån sak?? Ibland får man faktiskt bita sig i tungan för det var ju givetvis inte med mening eller hur? Hade du sagt att du ville ha några så hade du givetvis fått de, eller hur! Hade jag sagt så till min mamma som du gjorde så hade hon bara skrattat åt mig och skojat om de och jag kommer göra precis likadant med mina barn, för sånt fjäsk och bli så bortskämd när man är spydig tycker jag absolut inte är okej.. Enligt mig iallafall!. På dig lät det som jordens undergång kan jag säga och du skrev att det var inte din mamma som skulle ha dåligt samvete, så då undrar ju jag bara vem som skulle ha de?? Nej nu orkar jag faktiskt inte tjaffsa om jordgubbar för Jag tycker det är urlöjligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela