´

Be strong

Publicerad 2012-06-25 18:37:28 i

Jag ska försöka att inte klaga så mycket.. 
Jag var pigg idag när jag gick upp vid fem, körde till stan kvart över sex och var inne till kvart i sju. 
Fick lite kläder och så, men mina egna kläder hade inte kommit tyvärr så jag hoppas att jag får dem snart. 
Har varit ute i ÖSregn HELA dagen och rensat rabatter. Min rygg och mina ben gör ont. Benen gör ont för träningsvärken från igår.. Ja jag fick träningsvärk efter att ha gått 9 km. 

Innan jag åkte hem idag så körde jag hem till min brors lägenhet och matade deras ödla, åkte sen vidare till jem&fix och köpte filter till poolen SEN körde jag hem. 
 
Nu ligger jag i sängen, har ätit och så. Ska seriöst sova snart.. Jag är så trött. MEN första dagen är avklarad. 

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-06-26 13:07:54

Usch det regnar idag också! Dock inte lika mycket men iallafall.. Blir sitta inne igen och packa!

Åh jag tycker de är kul att få göra om när man flyttar men allt innan och efter med att packa ner och upp.. nej usch och fy!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela