´

Komma igång

Publicerad 2012-06-04 18:41:29 i Allmänt

Har sagt länge nu att jag ska komma igång med träningen igen. Har så grymt dålig kondition så jag började lite lätt med tio minuter på crosstrainern. Ja det är alltid något. Vet att en del säger att det inte ger ett skit men allt som ger mig hög puls ger alltid någonting enligt mig så det här är en början. Sa till mig själv igår att jag ska försöka göra något aktivt varje dag. Gå ut och gå eller vad som. Något som ger mig högre puls än vanligt.

Körde igång med lchf idag igen, det blir lite av och på genom veckorna. Men den här ska jag försöka vara så nyttig som möjligt. Dock ska vi fika med klassen imorgon, men som jag sa till Emelie idag, bara man sköter middag och sånt på rätt sätt så kan man unna sig något gott ibland men inte varje dag!
Ska försöka orka 10 till, sen ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela