´

Körning, sovning och träning

Publicerad 2012-06-07 18:55:15 i Allmänt

Vilken dag!
Har kört bil nästintill hela dagen känns det som. Tog omväg hem och körde Julia hem till sig tog ungefär 50 minuter hem från det att jag satte mig i bilen.
När jag kom hem hämtade jag mamma och pappa på jobbet sen körde pappa och jag direkt till Lenhovda och hämtade mitt körkort samt en ny del till pelletsbrännaren.
Somnade i tio minuter när jag kom hem, blev skit skraj när pappa stod i dörröppningen och bara stirrade. Han hade tydligen visslat på mig.. Tog en snabbis bort till mormor och nu har jg tagit 6.4 km på crosstrainern. Trätt som ett as i kroppen nu.

Ska snart ta mig en dusch, efterlängtad.

Kommentarer

Postat av: nellsan

Publicerad 2012-06-07 20:36:54

vad duktig du är. jag har kollat på happy feet 2 idag, tycker du borde se den hihi :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela