´

Mår kanon

Publicerad 2012-06-04 21:12:02 i Allmänt

Det är rätt Otroligt hur bra jag mår. Allting flyter på så bra! Mina fina vänner och min fina pojkvän gör mina dagar till de bästa!
De finns alltid för mig, de stöttar mig och hjälper mig. Det är så det ska vara.

Har just duschat. Gjorde ett fotbad, huuuur skönt som helst. Fixade mina fötter också (har väldigt fula fötter(samt fotfobi)) så jag filade mina hälar och smörjde in dem. Jätte skönt verkligen.

Nu är jag helt utmattad i kroppen så jag ska snart sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela