´

Mardrömmar

Publicerad 2012-06-08 09:45:00 i Allmänt

Sov riktigt bra inatt trots min sjuka dröm jag hade. Det är inte första gången jag drömmer om just det här.

Ska göra mig iordning för att sen ta bussen till stan där vi har genomgång på våra intervjuer idag. 
Senare ikväll ska jag iväg till stan igen med min pojk och se bio, urmysigt. Har inte gjort det sen min födelsedag!
Kruxet är att varje gång vi ska välja film så har de antingen slutat gå eller så går de på en dålig dag/tid. Men nu när körkortet är i handen så kan man ju ta bilen oavsett ;)! SÅN FRIHET!

Nu är det bara en vecka kvar i skolan, minus lördag, söndag och tisdag såklart. Kan inte förstå att min kära kusin tar studenten på tisdag, samt min fina vän också helt galet. Minns så väl när vi var så yttepytte små och sprang runt och lekte beck haha! Hoppas på fint väder på tisdag så jag kanske kan inviga min långklänning! Vill ju inte ha den när det är kallt och tråkigt.

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-06-08 18:52:02

Hej!



Nu tror jag att jag är tillbaka igen, har mycket mindre i skolan att göra i alla fall. Endast två uppgifter kvar ^^



ÅH HAR DU FÅTT KÖRKORTET?!?! :D Grattis isf :D

Postat av: nellsan

Publicerad 2012-06-08 20:20:17

skojar du eller, vi var ju för fan på bio för några veckor sen haha<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela