´

Min midsommar

Publicerad 2012-06-23 18:30:13 i Allmänt

Yesbox jag lever och frodas men bloggar orkar jag inte. 
Igår körde jag och hämtade Christoffer i Rottne sen åt vi direkt när vi kom hem. Nypotatis, sill, skinka och massa sånt midsommar gott. Mamma hade bakat en riktigt god paj, jordgubbar och rabarber var det i! På kvällen tog vi en bastu (Tänka sig att min pojk efter lite mer än 2 års tjatande kom in i bastun!!!!) Jag är så glad för det hihi! 
Efter bastun grillade vi och spelade lite yatzy samtidigt som vi åt jordgubbar med grädde/vaniljsås åh så gott! 

Idag blev jag väckt av Christoffer vid halv tolv som tyckte att vi hade sovit länge, ändå låg vi kvar i sängen till tolv, halv ett? 
Vi åt frukost, spelade yatzy och åt middag sen åkte han hem.. Men snart kommer nytt finbesök hit och umgås med mig med bastu och sånt mys. Nelly tog nämligen bilen hit så nu sitter jag och väntar på henne. Ska försöka få mor och far till att spela sällskapsspel med oss ikväll! 

Jag är grymt sugen på något gott, baka något kanske? Eller bara poppa popcorn? Urrrhmm! 
Imorgon ska jag låta Nelly hålla igång med mig så jag somnar tidigt imorgonkväll. På måndag vankas det jobb! Nervöst dock... 
Bastun väntar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela