´

Student

Publicerad 2012-06-12 17:13:52 i Allmänt

Åkte som sagt in på Rasmus student, jag förstår inte att det är min och många andra 94ors tur nästa år. Visst är det fler än bara 94or som tar studenten då men ni förstår.

För fyra år sen stod jag vid kungsmadskolan för första gången och tänkte "nu är det fem år kvar sen är det min tur!" helt sjukt vad tiden har gått.

Pappa bad mig tvätta bilen, vilket var väldigt behövligt. En och en halv timme senare har vi en hyfsat ren bil och en trött flicka i sängen.
Nu är det dels bara tre dagar i skolan kvar sen är det en veckas lov och fyra veckors jobb, semester sen en vecka jobb till. Pengar i all ära men vart tog ledigheten vägen ?

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-06-12 17:48:57

Oj tänk att det är din tur nästa år, vad fort tiden går!! Ta vara på detta sista året och plugga satan nu :)



Har du några planer för veckan ? ska du jobba nått i sommar?

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-06-12 20:16:45

Oj du har fullt upp du :) Jag ska till barnmoskan imorgon bitti och sedan ner på stan och möta upp någon som skulle köpa vår lilla skötväska (hoppas jag).. Annars har jag inga som helst planer. Ikväll blir det iallafall film och äta lite jordgubbar och sedan sova, har blivit så sent ett par dagar så sambon har försovit sig både igår och idag ..



Ja men absolut! pengar som pengar och det blir ännu en arbetsmerit vilket alltid är bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela