´

8 mars 2012

Publicerad 2012-03-08 07:38:01 i Allmänt

Godmorgon allihop, har sovit som en kung inatt så skönt. Hade dock en sjuk dröm. Tre kill"kompisar" till mig hade planerat att typ "hålla fast mig och ta på mig" och massa sånt. Mina föräldrar skulle iväg för att Nellys syrra skulle ha fest hemma hos mig (helt konstigt..) 
Sen ville inte jag vara kvar för jag anade vad dom skulle göra när alla försökte få av mig mina kläder, jag tog mina strumpor och gick. Tog på mig skorna och sprang ut i det regniga vädret tillsammans med en av killarna som skulle åt andra hållet (egentligen för att hindra mig från att gå

När jag hade gått typ tio meter så kom jag på att jag hade glömt min skinnjacka och tänkte "den kan jag inte lämna för jag har både leg och pengar och sånt där" så då vände jag. Då står den ena killen där och säger att jag inte får gå samtidigt som han drar upp en kniv. ("Paniken som uppstår när man ser en person med viftande kniv") Jag sprang iväg och tog min skateboard som jag hade med mig. Killen sprang efter mig och tog tag i mig men jag kom loss. Sen kom den andra killen och försökte hjälpa den första men då kastade jag min skateboard i huvudet på den ena killen så han tuppade av, jag började skratta och så sprang jag hem och låste alla dörrar. 

Den tog inte slut där, för då började festen och så men det är oviktigt.

Dags för mig att göra mig iordning, ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela