´

Från datorn

Publicerad 2012-03-02 19:33:31 i Allmänt

Helt otroligt, första gången jag sitter vid datorn på en vecka typ? Minns inte när jag bloggade från en dator sist haha. 
Åkte som sagt in till stan idag vid kvart över två, stötte på en trafikolycka på vägen så vi kom lite försent till synsam men det var hellugnt.
Fick ett par linser som jag inte alls trivs i, inte än alla fall men vi får väl se. Jag ska in dit på fredag igen. 
Skulle till banken med och fixa mitt konto men dom jävlarna hade ju stängt så vi får åka in någon gång nästa vecka.. Så segt när man väntar sig saker. 

Ska förmodligen ta en bastu med hårinpackning och sånt så jag känner mig fräsch efter dagen på dagis. Tokbarnen har gjort mig förkyld, täppt i näsan och känner nästan halsont. Men så blir det när man inte är van att vara vid så många barn! Inte undra på att det är mycket sjukdomar och sånt på dagis och i skolorna. 

Imorgon kommer släkten och min fina pojkis hit och firar min födelsedag (bättre sent än aldrig eller hur!) Hoppas det blir lyckat och kul!
image description
Snyggingen och jag där ja!

Kommentarer

Postat av: Esmeralda<3

Publicerad 2012-03-02 20:13:24

sv: Krya på dig:)

Jag mår bara bra:)

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-03-02 20:17:18

Ja veckorna bara rusar fram just nu :)

Men det är mysigt med "kalas" :) Vi ska upp till Mora och heja på killen som ska pröva på att åka vasaloppet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela