´

Fredag äntligen

Publicerad 2012-03-09 07:38:25 i Allmänt

Känns som att jag har träningsvärk i mina ben, måste vara för att jag knappt satt igår haha!
Sitter i sängen med en kopp te och njuter av att jag ska ha långhelg nu, förmodligen alla fall. Ska nog vara hemma måndag och tisdag för att jobba med mina uppgifter (väldigt klokt av skolan att låta oss göra så) då kan man till och med ta en liten sovmorgon.

Men!! Nu är det fredag och sista dagen på praktiken den här veckan! Inser att jag kommer sakna dom små barnen på förskolan, så mysigt!
Ska till stan efter praktiken med pappa för att förmodligen hämta mina linser (igen) och dels plocka upp min pojk.
Dags för mig att göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela