´

Fredag

Publicerad 2012-03-30 09:45:07 i Outfits

Oj såg på klockan att jag måste skynda mig lite.. Hade sovmorgon idag, känner redan att jag kommer sakna vårt schema i trean.
Går på lov sen, och ikväll ska jag umgås med Christoffer. Imorgon ska jag träffa bästavän, undrar hur längesen det var nu. Längtar tills sommarlovet så
Vi kan ta igen en del som vi missat ihop!

Senare i veckan ska jag och Nelly till Ikea/kalmar och härja lite haha. Måste ju utnyttja hennes körkort lite så hon får köra någon rejäl runda ;)

Galet, hinner inte ligga här längre!

Idag dricker jag te ur muggen som jag fick efter dig, den är min favorit såklart. Jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela