´

hejhejheeej

Publicerad 2012-03-31 19:12:50 i Allmänt

holaaaa amigås, för det första vill jag be om ursäkt för mig oerhört dåliga uppdatering. 
Fick i mig tre fjärdedels pizza innan jag åkte till Nelly. Sen käkade vi pannkakor (okej hon gjorde det, jag tog bara resterna). Väntar på att hon ska bli klar i duschen så vi kan gå bort till ica sen och köpa något smaskens till kvällen, kanske popcorn? Har varit sugen på det ett bra tag nu men har glömt att köpa hem.. 

Jag är lite sådär smått trött i huvuder, wonder why.

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-04-01 10:12:18

Åh okej, men intensivkurs brukar inte vara länge så snart har du nog körkort :)



Mysigt att ta det lugnt sådär, vi tog det också väldigt lugnt igår.. Killen är på match nu så jag passar på att ligga kvar i sängen med datan :)

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-04-01 13:12:38

Fan vad härligt :) Du får hoppas det blir kortare tid då :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela