´

On the road hem

Publicerad 2012-03-10 22:18:54 i Allmänt

Älskar att sitta bredvid Nelly när hon är så sjukt kissnödig, speciellt när bussen skakar extra mycket! Vet känslan, been there done that!

Tog planka med kyckling idag igen, fyfaaaaan vad gott det är! Drog två cider där också sen gick vi vidare till stationen och insåg att vi inte kunde sitta där i en och en halv timme så vi gick till Hongkong och tog varsin till! Snacka pris skillnader, 55:- för en 33a och 52 för en 50a på olika ställen då.

Ska nana kudden när jag kommer hem!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-03-10 23:37:22

Varför tog ni inte en uterunda istället?? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela