´

Rast

Publicerad 2012-03-05 12:16:51 i Allmänt

Dagen än Sålänge är härlig. Det gick bra hos doktor Tandis också. Inga hål och mina tänder var jätte fina sa dom. Hade tydligen lite tandsten som är väldigt vanligt. Sen sa hon att jag absolut INTE fick skaffa någon piercing i läppen eftersom att mitt tandkött är så långt ner. Sa som det var att jag redan hade haft en där och att det också var därför det såg ut så. Kändes även bra att säga nej till frågan "röker du?" blir stolt över mig själv när jag ärligt kan svara nej på den!

Det är tre timmar kvar av praktik dagen, hade det varit skola nu så hade jag just nu suttit inne i klassrummet på svenskan!
Hoppas ni har en bra start på veckan!

Kommentarer

Postat av: Esmeralda<3

Publicerad 2012-03-05 12:36:18

sv: Tack detsamma:)

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-03-05 15:26:49

Jo det gick väl bra tills han kom fram till Risberg och fick dåligt knä och var tvungen att bryta .. :( men hans kusin klarade det iallafall :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela