´

saknaden är jobbig men längtan är värst

Publicerad 2012-03-27 21:15:11 i Allmänt

Seg kväll, körde liten stund med pappa. Övade bara backning och parkering idag. Fick backa upp för en slingrig grusbacke. Det gick bra, var bara och körde liiiiite på gräset haha. 

Åkte direkt upp till mormor efter det, pratade om dig igen. Du kommer få en underbar begravning, du kommer ha så många som gråter för saknaden och längtan efter dig. Jag ska följa med mormor och mamma för att säga hejdå till dig en sista gång innan begravningen, jag ska skriva ett brev till dig tills dess som du ska få ha med dig och läsa när du saknar oss här. Otroligt vad jag gråter när jag skriver såhär till dig, jag saknar dig så grymt mycket och önskar att du kom tillbaka till oss frisk. Men vi kommer att ses igen, jag är säker på det. Jag vet ju att du vakar över oss, men jag vill ha dig här och jag vill veta att du mår bra. 
Åtminstonde hoppas jag att du har det, att du inte lider mer. Jag älskar dig.

Kommentarer

Postat av: emmy :)

Publicerad 2012-03-27 22:57:21

all kärlek till dig min fina <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-28 11:21:38

Nej du fräknar är sött :)

Njae dagen kunde väl börjat bättre, eller natten kunde varit bättre. Har inte alls kunnat sova och det har varit sjukt jobbigt.. Hur är det med dig?



Åh vem är det som gått bort :( Beklagar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela