´

Söndag 4 mars

Publicerad 2012-03-04 17:28:37 i Allmänt

Hej allihopa, jag vill inte ligga och blogga när babe är hos mig men nu är jag själv. Segt att vänta en vecka igen innan vi ses men så är det ibland.
Kollade på tv igår tills vi båda somnade, det har varit så konstig natt.. Jag vaknade av att jag låg och andades med munnen vilket jag aldrig gör annars, jävla förkylning. Har haft sån enorm bakfylla idag, eller nä egentligen inte men det känns som det. Har haft så ont i huvudet och inte nog med det så slog jag i huvudet i fläkten när jag skulle ta en Alvedon. Men så är det ju också ibland!
Imorgon ska jag till min fiende - tandläkaren.. Sen ska jag vidare till jobbet! (klaga inte på att jag säger jobb när det är praktik för det är faktiskt ett jobb!) sen ska jag vidare till stan för att fixa mina pengar..
Ska ta mig en dusch sen ska jag ta något att äta (så sugen på ägg...) ha det fint folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela