´

Stavas underbart

Publicerad 2012-03-10 17:38:01 i Allmänt

Ber återigen om ursäkt för min urdåliga uppdatering.
Bestämde igår att jag ska gå tillbaka till mina gamla linser för jag inte orkar med krabb.

Igår åt vi tacos till middag, gott var det. Kollade på andra Harry Potter filmen med min babe på kvällen men jag somnade som i vanlig ordning. Nu sitter jag på bussen påväg till stan för att äta mat med världens bästa vän. Det var ett tag sen vi sågs nu, men så är det när vi inte har tid samtidigt! Tur att man vet att vi inte slutar umgås för det.

Hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela