´

Torsdag 1 mars

Publicerad 2012-03-01 16:58:55 i Allmänt

Då var den här praktikdagen över, imorgon är det fredag och kort dag (Skrev allt det här innan när jag hade rast men min mobil ville inte sammarbeta då så jag kör väl på igen.. 
Jag ska nämnligen in till stan imorgon för att uträtta några ärenden och sen ska vi vidare till min kära broder och hans family. 
Jag tror att jag kanske har fått tillbaka träningshumöret nu också, har just kört på i nästan 45 minuter (vilket räcker för mig eftersom att huvudsaken är att jag gör något!!) Så jag är stolv över mig själv. Kom på hur jag kunde göra ryggövningar, ni som vet så har vi ett räcke vid trappen som är i midjehöjd så där körde jag rygglyft det var awesome för det kändes verkligen! Det behövs egentligen inga dyra träningssaker för att kunna hålla sig i form, ta det om finns hemma, det gör jag ;) 

Hoppas på alla fall liiiite träningsvärk imorgon, det skulle göra mig glad! 
Ikväll ska vi tjocka oss med pizza hela familjen (fast jag tror jag kör på nästan pizza... alltså kebabtalrik eller liknande) 
Nu ska jag dicka upp mitt vatten sen ska jag ta en snabbdusch och platta håret av någon anledning (om jag orkar det sen)

Sådär gjorde jag vid räcket, och tro mig fan det kändes ;)

Kommentarer

Postat av: Esmeralda<3

Publicerad 2012-03-01 19:53:27

sv: Tack! Härligt att höra. Med mig är det toppen:) Planer för kvällen??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela