´

Vi tackar Sammy!

Publicerad 2012-03-15 21:15:30 i Allmänt

Vi tackar Sammy för ett fint inlägg om djuren på bondgården.

Det gick bra att köra idag, bytte bil till toy-åttan så jag får lite wäxle att köra med. Den är härlig! Gick bra med dragläge osv, stolt.
Nu är jag färdigduschad och hungrig nu när jag tänker efter.. Knäckebröd med ost på... Mmh!
Jävla skit att man ska behöva gå upp ur sängen och dels klä på sig för att gå ner och göra mat.. Sånt är livet.

Ska sova sen, är tröttis. Helt otroligt att jag har klarat hela veckan (än sålänge) utan att somna efter jobbet! Scoore!!
Nu ska jag ha mat, ha en underbar kväll tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela