´

Vad gör väl det?

Publicerad 2012-05-08 21:00:42 i Allmänt

Har visst glömt bort att blogga lite idag, men vad gör det egentligen. 
Har haft tre körningar idag, rätt kul faktiskt. 
Imorgon blir det halkbanan för min del, vi kör från körskolan vid kvart över sju! Missar den förbenade idrotten imorgon igen! Dock orientering, inget jag är glad för ändå så det gör ingenting det heller.

Har varit ute och gjort säkerhetskontrollerna på bilen, fjädern till motorhuven gick av typ så nu får vi inte igen luckan så ingen körning med den bilen fören det är lagat.. Men pappa skulle se om han kunde fixa det så det löser sig säkert, mest för att pappa är typ bäst på nästan allt men ändå haha! 

Nu är det inte långt kvar till uppkörningen heller, och efter uppkörningen är det dags för en liten tatuering! GALET vad mycket det är att se fram emot nu yiha! 

Tog min efterlängtade energidryck nu, dumt till natten kom jag ju på efter att jag hade öppnat den meeeen vad gör det haha.. Vågar ju inte dricka energidrycker innan jag ska köra på körskolan med tanke på att det kanske kan visa något på alkolåset sen? Jag vet faktiskt inte men bäst att låta bli ifall ifall liksom. 

Nä men nu ska jag ta och lägga mig till rätta i sängen tror jag! Det blir ju en lång dag imorgon!
Ha en underbar natt tillsammans eller själva för den delen också! Jag uppdaterar mer imorgon om hur kul/ mindre kul det var!

Kommentarer

Postat av: kattiseriksson

Publicerad 2012-05-08 21:28:52

ja jag hoppas också att det blir bra! Börjar dock få sammandragningar igen så ska ta en tablett och lägga mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela