´

Fredagsmys

Publicerad 2012-11-16 22:10:18 i Allmänt

Mamma och jag passade på att slösa lite på bensinen i lånebilen innan (passa på när det är gratis?)
Körde runt i samhället i ca en timme. Mamma tyckte att det var jätte kul att leka med växellåda.
Tog en bastu sen med mor och far, nu är jag så pass slut så jag ligger i sängen och inväntar morgondagen.
Om det är fint väder ska vi förmodligen byta däck på vår bil så jag får lära mig det. Har bett om det men har inte blivit av att jag varit med för jag har haft annat för mig under tiden. Tycker det är så extremt viktigt att kunna.

Imorgon åker jag till stan på kvällen för att kolla på pojkvännens och hans bröders sista spelning på ett tag, klockan sju på BG i Växjö kom dit!

Nä nu kallar kudden. Ha en fin natt ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela