´

Praktikdag

Publicerad 2012-11-22 17:59:47 i Allmänt

Hej på er! Kyligt och inte så värst trevligt väder idag men jag hoppas att allting är bra med er ändå! 
Jag har varit på praktik idag, vaknade vid halv sju idag? (Varför vaknar jag tidigt varje dag nu för tiden..?) 
Ungarna på förskolan är så underbara när man kommer, springer fram och skriker heeeeeej sen får man en kram eller så vill de upp i famnen, utmysigt. 


Har inte suttit stilla fem minuter idag sen jag kom hem, gick direkt till mormor och hämtade hennes bil sen har jag och mamma städat både våran och hennes bil. Jag har just städat rummet och bytt i sängen och NU ska jag bara ta det LUGNT resten av kvällen! Jag ska njuta av mammas underbara kyckling och lite ris till det sen blir det en lång varm dusch efter att man har varit ute i kylan näst intill hela dagen. 

Jag hoppas att allting är bra med er allihopa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela