´

Träning

Publicerad 2012-10-16 19:15:42 i Allmänt

När jag satt på bussen hem så ringde min telefon, svägerskan. Emelie och jag har en tendens att alltid prata helt cp när vi pratar och umgås med varandra. Det är sån där sjuk dialekt. Men jag tror att alla på bussen trodde att jag var dum i huvudet som bytte dialekt mitt i allt. Rätt kul. Min pojkvän undrar varför vi alltid gör så, mitt svar - KUL! Allt blir ju lite roligare om man fular sig ibland ;) 

Hade alla fall finbesök när jag kom hem, miniJappe och Emelie, de stannade på mat. Mycket trevligt. Lillkillen växer ju så det knakar (sluta växa!!) 

Nu har jag tagit en snabbträning på sisådär 40 minuter. Väldigt skönt om jag får säga det själv. 
Jag ska ta en varm dusch sen göra mig iordning inför sängen! 

Borde börja gå ut och gå igen, dock är det inte kul när det bara regnar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela