´

Skoltjat

Publicerad 2012-09-11 14:21:11 i Allmänt

Ja den här dagen blev inte som planerat. Trött och hungrig. På köpet så får jag inte använda mina linser då jag tydligen har ett sår i ögat? Känns ju rätt bra att man nästan vet att man kommer ha huvudvärk dag ut och dag in. 

Inte nog med det så har samhällskunskapen börjat. Blir gråtfärdig varje gång jag täker på att jag inte kan ett skit om ämnet. Har suttit och skrivit en analys och jag ansåg att jag var klar efter två A4 skrivna datorpapper men inte min lärare. Hatar jävla SO ämnen. Ge mig IG direkt istället. 

Juste, min rektor svarade mig på mitt arga mail och han vill att jag kommer in till honom någon dag i veckan för att prata mer med honom. Bäst att lyda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela