´

stallet

Publicerad 2012-09-22 19:42:26 i Allmänt

Hej på er godingar! Jag är hemma igen från några timmar ute i stallet! Urmysigt verkligen. Fick rida Poet idag, fick lära mig att göra så att hästen går rakt fram fast snett, sedan hur man gör när man ska backa hästen ;) Fan vad duktig jag är, fick massvis med beröm av Nelly. Synd att jag inte kan beröma henne för något hon inte kan men som jag kan. Den jäveln ska ju kunna allt jag kan, slut vara så duktig! 


Pojkvännen ringde mig också under tiden vi åt, de är äntligen hemma igen! Skönt att få höra honom skratta så mycket som han gjorde, goding! 
Ska hoppa in i bastun sen tillsammans med familjen och nellys familj också såklart! 
Jag har världens snyggaste kläder på mig, eller! Jag brukar faktiskt rida i jeans men jag har slängt dom jeansen för de sprack... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela