´

Fotografering + Smakprov

Publicerad 2013-04-22 14:28:14 i Allmänt

Hej på er! Har inte kunnat blogga, eller kunnat och kunnat.. Jag har inte orkat uppdatera från datorn och appen fungerar inte som den ska. 

Måste berätta lite om helgen. 

I fredags gick jag och Julia på stan en stund efter stan, köpte nytt skal till telefonen och ett par nya byxor. 
Måste försöka köpa lite nytt varje månad för att förnya min stil lite haha.. 

Åkte hem till henne och åt lite god mat och efterrätt hon hon hade gjord, super gott. 
På kvällen åkte vi till stars n stripes tillsammans med Ellen, Jessica och hennes pojkvän. Tog lite drinkar sen åkte Julia och jag hem till henne igen, åt lite igen sen somnade vi sött i sängen. 


I lördags åkte jag hem och var lite barnvakt åt Jasper medan hans far var på träning och hans mor på möhippa. Hoppade lite studsmatta. 
Christoffer kom till mig sen åkte vi in till stan igen för att umgås med Julia och Micke. Super trevligt, kul att man kan komma överrens med folk så bra! 
Åt god mat som Julia hade gjort och även efterrätt. Spelade lite spel och pratade en hel del sen åkte Älskling och jag hem till mig och pratade lite. 

Igår var en sån där slappsöndag. Satt i solen, åt glass, grillade och lite så. 
Idag var jag ledig, så jag passade på att åka till stan och hjälpa Nelly med sin fotoläxa. Fick stå framför kameran idag istället för bakom och hennes lärare erbjöd mig att jobba som modell för honom och hans kollega. Kul att höra. 

Har varit i Rottne med mormor nu, åt lite och så. Nu är jag super trött i huvudet och jag borde träna.. 
 
Här är en liten skämtbild vi tog idag. Der ser ut som att jag kommer upp från pallen ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela