´

Spöklik brorson...

Publicerad 2013-02-19 21:36:55 i Allmänt

Vilken dag! Jag har varit duktig idag tycker jag! Skottade först snö, skrapade rutorna som hade ca 1 cm is på sig. Städade mitt rum och även köket, tecknade lite, är inte så nöjd med den men Det kanske ändras när den blir klar.
Kletade i ricinolja i håret och sen kom storebror och brorsonen på besök, riktigt jäkla kul när man knappt träffar dem :/ lekte rejält med lillfisen innan de åkte hem.

Han skrämde faster när jag klädde på honom. Han sitter i mitt knä (utan risk att se in i tvrummet) då han plötsligt böjer sig framåt åt sidan och vinkar in och skrattar.. Jäkla unge!! Jag fick fnatt på honom och frågade vad eller vem han vinkade åt och då klängde han sig ur knät på mig och ställde sig och kollade in i tvrummet och vinkade glatt med båda händerna.. Fyfy sånt gillar vi inte!

Tog alla fall en dusch när de hade åkt och nu ligger jag i sängen.
Jag hoppas att det går lite lättare att somna ikväll Tillskillnad från igår.. Usch.

Imorgon väntas staden tillsammans med mina fina flickor! Kommer bli så trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela