´

Pellepump

Publicerad 2013-01-09 21:28:45 i Allmänt

Hallå på er. Låg under värmefilten i soffan från halv två till halv fem. Tror jag lyckades att somna någon minut.. Dumt.

Har legat i mammas och pappas säng med sen halv fem ungefär. Mysigt.
Ligger för tillfället i min egen säng och kollar på efterlyst. Efterlängtat! Otroligt så många människor som hjälps och stoppas! Good job.

Imorgon smiter jag äntligen iväg till praktiken igen. Första gången på över en månad... Ber om ursäkt för det men jag rår tyvärr inte för varken sjukdomar eller jullov. Ska bli skönt att komma igång igen!

Hittade den här bilden innan på Pelle pump. Nu vet vi vad hon är egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela