´

Svar

Publicerad 2013-01-17 16:14:23 i Allmänt

Hallå på er. Har inte fått in speciellt mycket frågor men jag svarar på de otroligt få som kom in. 

Vem kommer du gå på balen med?
Så som det ser ut nu så kommer givetvis jag och Christoffer gå tillsammans på balen :) 
Kan du inte berätta varför du inte umgås med dina gamla vänner ifrån bilden längre?
Jag antar att du menar den här bilden som visas nedan. Men så som alla andra så gled vi ifrån varandra. Jag och Nelly umgås fortfarande som ni vet. Rebecca och jag går i samma klass men umgås inte. Två av de andra har jag fortfarande kontakt med men vi umgås inte privat. Den sista personen har jag inte pratat med knappt sen vi slutade nian. Skälen till att vi inte umgås är väl olika. Vi har olika intressen, pojkvänner, går på olika skolor osv. 
Hur träffades du och Christoffer?
Haha, den klassiska frågan. 
Jag och Christoffer träffades när vi började sjuan. Eller egentligen träffades vi innan det men vi pratade aldrig då. När vi började sjuan, under vintern så började vi prata mer och mer. Vi stod mest och skrek på varandra och lossas bråkade lite om olika saker vem som hade rätt och fel. "Kärlek börjar alltid med bråk"? Det stämmer nog för det mesta haha. Mycket svårare än så är det inte. Vi blev tillsammans i April 2008 första gången och sen dess har jag varit tokkär i honom ;) 
Hur går det med balklänningar? 
Det går bra faktiskt. Har kollat en hel del och nu har jag väl bestämt mig för en av dem :) 
Observera att jag har några favoriter och en förmodligen utvald bland dessa :) 
 
Tack för frågorna. Om ni undrar något mer så bara fråga på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela