´

Inflyttningsfest

Publicerad 2013-03-17 02:16:04 i Allmänt

Har haft en jätte trevlig kväll med folk som dels har pillat i mitt hår halva kvällen. Alltid lika skönt, sålänge det inte är människor som sliter i det. Förbannad man blir!

Mamma har suttit hela kvällen "men visst är hon fin min lilla dotter" blalala. Ja men mamma är söt och klart man tycker så om sina barn???
Men visst blir man lite generad på samma gång.

Nåja, klockan är redan över två.. Måste verkligen sova.
Hoppas ni haft en fin helg!

https://cdn1.cdnme.se/2057368/6-3/pic_51451919e087c322d78b4d82.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela