´

Speedad till 1000

Publicerad 2013-03-01 20:04:27 i Allmänt

Full rulle hela dagen lång idag! Har för det mesta suttit och tecknat hela dagen i skolan, så kul! Jag skulle kunna stänga ute allt och alla när jag är inne i det där. 

Jag utmanade min kropp idag och tog på mig min skinnjacka till skolan, så härligt men det var lite för kallt fortfarade haha. Men man känner sig genast snyggare. Pallade inte hämta mina solglasögon som ligger i bilen så de fick vara hemma idag också. 

Fick hem kinamat till middag ikväll, hur gott var det?? Åh hongkong <3 Älskade hongkong! 
Har nu suttit med mitt och Emelies Svenska C arbete från när klockan var sex.. Jajamen två timmar av den här kvällen rök där ja. Hade kunnat basta men jag kände att jag hellre ville få arbetet ur vägen då jag ska umgås med pojkvännen hela dagen imorgon och söndag så. Har fortfarande mitt Foto B arbete kvar att göra också, får se om jag hinner med det på söndag kväll annars är jag körd ;) 
Rätt sjukt att vi har lärt oss mer på ett halvår än på ett år! Underbart bra lärare måste jag säga även om jag heter Emelie för hans del, det eller "Fröken Westerberg" Nåväl, ett namn har jag alla fall. 
 
NU ska jag ta och lägga undan den här tattardatorn och bara lugna ner mig några kilo, hoppas ni får en bra kväll och en bra lördag! Jag får se vad morgondagen har att erbjuda mig och min finis! 
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela